2015-05-12
Пілатова Т.М. зі своїми учнямиШкільна бібліотека – інформаційний центр школи. Вона веде інформаційно-бібліографічну роботу з обслуговування учнів, вчителів. Бібліотека є базою забезпечення інформаційних потреб, важливою ланкою навчально-виховного процесу. Вона спрямовує свою роботу на виховання в учнів інтересу до книги й читання, всебічне задоволення інформаційних потреб вчителів.
Книжка надзвичайно підвищує якість шкільного навчання і потрібна підростаючому поколінню не менше, ніж школа.
писав про скарбницю духовної культури – книгу – Іван Франко. І це справді так. Без книг ми не можемо уявити життя на землі. Адже, як висловився Тарас Григорович Шевченко, книга потрібна людині, як хліб насущний.
Перед школою стоїть завдання – якість учнівських знань, а це залежить передусім від уміння глибоко і вдумливо працювати з книгою.
Навчити дитину усвідомлено, виразно і швидко читати – найперше завдання вчителів початкових класів. Прищепити учням любов до книги, потребу повсякденно читати і відчувати радість від прочитаного – такі вимоги стоять сьогодні перед учителями-класоводами. Адже від того, як навчиться дитина працювати з книгою, залежить успішне навчання з інших предметів не лише в початкових, а й наступних класах.
Більшість школярів часто відвідує бібліотеку, а становлення особистості кожного учня у цьому віці відбувається найбільш інтенсивно. Для них характерна природна активність, бажання бути схожими на своїх улюблених героїв, позитивне ставлення до класних та позакласних заходів.
Моніторинг рейтингу читацької активності протягом навчального року дає можливість відслідкувати результати взаємодії бібліотекаря та вчителів з учнями у процесі самоосвіти.
Закінчується навчальний рік. Провівши аналіз читацьких формулярів, робимо підсумки.
В шкільній бібліотеці проводяться індивідуальні та групові бесіди з читачами. Проходять бібліографічні огляди літератури, вікторини, голосні читання книг, відгадування загадок, вивчення і читання віршів біля книжкових виставок та тематичних поличок, які оформляються до знаменних і пам'ятних дат.